viernes, 4 de diciembre de 2015

Monitos Class Miss Karina Del Valle week of 12/07-12/11 "My Family Traditions"


Monitos class
Ms. Karina Del Valle
Ms.Karina Del Valle 12/7 to 12/11





MIS TRADICIONES FAMILIARES
Dear Monitos Parents:
We hope you have had a great weekend! For this week our theme is “My Family Traditions.” Family traditions teach children the value of enjoying the pleasures of having fun with everyone. Our traditions provide a sense of belonging and security. Children will remember traditions and/or costumes of spring, summer, fall, and winter by making some art works, playing with sand and water, and observing pictures.
Our Children have started to practice for their performance. The song they will perform for this event is entitled “Muñeco de Nieve.” We will have our holiday party on December 18th.

Cancion Muneco de nieve

Erase un muñequito de nieve que conmigo éramos nueve los amigos de mi barrio
al principio era muy pequeñito
pero luego luego se creció y creció
con una panzota bien grandota de nariz y una pelota corbatín y un gran sombrero
era mi muñequito de hielo
que en diciembre todo se formó

muñeco de nieve navidad
muñeco de nieve navidad
muñeco de nieve navidad
muñeco de nieve navidad navidad

muñeco de nieve navidad
muñeco de nieve navidad
muñeco de nieve navidad
muñeco de nieve navidad navidad

Erase un muñequito de nieve que conmigo éramos nueve los amigos de mi barrio
al principio era muy pequeñito
pero luego luego se creció y creció
con una panzota bien grandota de nariz y una pelota corbatín y un gran sombrero
era mi muñequito de hielo
que en diciembre todo se formó

muñeco de nieve navidad
muñeco de nieve navidad
muñeco de nieve navidad
muñeco de nieve navidad navidad

muñeco de nieve navidad
muñeco de nieve navidad
muñeco de nieve navidad
muñeco de nieve navidad navidad







Words of the week
  • 4 de julio
  • Acción de gracias
  • Navidad


Friendly Reminder:

Please make sure your child has extra clothes in her/his cubby.
Please take your child’s blanket home every Friday to wash it.



Thanks for your collaboration and support.

No hay comentarios:

Publicar un comentario